Cunoaşterea metacognitivă şi acţiunile de instruire ale utilizatorului
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
774 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-07 09:36
SM ISO690:2012
BÂLICI, Marcel, PRUTEANU, Maria, BÎLICI, Nadejda. Cunoaşterea metacognitivă şi acţiunile de instruire ale utilizatorului. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2012, nr. 2(13), pp. 592-595. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(13) / 2012 / ISSN 1857-1719

Cunoaşterea metacognitivă şi acţiunile de instruire ale utilizatorului

Pag. 592-595

Bâlici Marcel, Pruteanu Maria, Bîlici Nadejda
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Metacognitive knowledge of the learning user`s activity The essential point of this article is to be aware of the fact both by the teacher and the user,in order to set up the approach methodof the teaching process as a common responsibility.The user will go over through the process to identify his ownway of learning, will be aware of the importance of using maximally his own strong points and will minimize the weakpoints.The role of the trainer facilitates the possibility to implement a general view of the whole activity.To establish organizational activities and to obtain information is useful for the student because it facilitates the state of confort psychological element which is essential to encourage the learning.

Punctul esenţial al acestui articol este conştientizarea faptului, atât de profesor cât şi de utilizator, că stabilirea modalităţii de abordare a procesului de instruire este o responsabilitate comună. Utilizatorul va parcurge procesul de identificare a propriului stil de învăţare,va conştientiza importanţa folosirii maximale a propriilor puncte forte şi va minimaliza efectele punctelor slabe. Rolul de trainer îi facilitează posibilitatea de realiza o vedere de ansamblu asupra activităţii de ansamblu. Stabilirea activităţilor de ordin organizaţional şi de obţinere a informaţiilor îi sunt utile studentului deoarece facilitează instalarea stării de confort psihologic – element esenţial pentru stimularea motivaţiei de învăţare.