Unele aspecte a managementului sistemic de calitate implementat în instituţie medicală pe exemplul centrului medical „Galaxia”
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
749 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-30 11:14
SM ISO690:2012
CATRINICI, Larisa. Unele aspecte a managementului sistemic de calitate implementat în instituţie medicală pe exemplul centrului medical „Galaxia”. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2012, nr. 2(13), pp. 260-266. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(13) / 2012 / ISSN 1857-1719

Unele aspecte a managementului sistemic de calitate implementat în instituţie medicală pe exemplul centrului medical „Galaxia”

Pag. 260-266

Catrinici Larisa
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Some aspects of management quality system implemented in the medical institution in example of Health Center "Galaxia" Service Management is indirect dependency on satisfaction management. In addition to organization activity management and service supply, assessment management has an imposing importance in achieving the desired goals. The necessity for marketing research orientation, bottom-up adequate communication and satisfaction measurements are useful levers to improve offered medical services.

Administrarea serviciilor este în directă dependenţă de administrarea satisfacţiei. Pe lângă managementul organizării activităţii şi prestării serviciilor, managementul evaluării are o importanţă impunătoare în atingerea scopurilor scontate. Necesitatea orientării cercetării de marketing, comunicării adecvate de jos în sus şi măsurarea satisfacţiei sunt pârghii utile de îmbunătăţire a serviciilor oferite.