Students and teachers computer activity in view of informatics teacher
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
828 1
Ultima descărcare din IBN:
2019-05-27 13:55
SM ISO690:2012
CROITORU, Cătălina. Students and teachers computer activity in view of informatics teacher. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2012, nr. 2(13), pp. 159-162. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(13) / 2012 / ISSN 1857-1719

Students and teachers computer activity in view of informatics teacher

Pag. 159-162

Croitoru Cătălina
 
”Nicolae Testemițanu” State University of Medicine and Pharmacy
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2013


Rezumat

The study surveyed 72 teachers of informatics. The survey results revealed that the structure of computer lessons predominate computer activity, which does not correspond to the hygienic requirements for the maximum duration of computer use during the lesson. According to the informatics teachers, children have attention and work better in mid-day and week. As a result of the long work with computer, teachers accused stinging, dryness, burning eyes, pain in the spine, headache, general fatigue, pain in hands.

Activităţile elevilor şi profesorilor la computer în viziunea profesorului de informatică În studiu au fost chestionaţi 72 profesori de informatică. Rezultatele chestionării evidenţiază că în structura lecţiei de informatică predomină nemijlocit activitatea la computer, ceea ce nu corespunde cerinţelor igienice pentru durata maximă de utilizare a computerului pe parcursul lecţiei. Conform profesorilor de informatică, elevii prezintă atenţie şi capacitate maximă de lucru la mijlocul zilei şi săptămânii. În rezultatul activităţilor îndelungate la computer profesorii acuză înţepături, uscăciune, usturime a ochilor, dureri în regiunea coloanei vertebrale, cefalee, oboseală generală, dureri în mâini.