Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
289 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 21:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.27:[811.135.1+821.135.1] (1) |
Kinds of school providing general education (2013) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1456) |
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2087) |
SM ISO690:2012 MIDRIGAN, Tatiana. Evaluarea competenței textuale la elevii din învățământul primar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 4(30), pp. 191-196. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.191-196 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(30) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.191-196 | ||||||
CZU: 373.3.27:[811.135.1+821.135.1] | ||||||
Pag. 191-196 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea limbii și literaturii române profilează formarea unui vorbitor și cititor cult. Textul literar este un produs finit, care-l implică pe elev în diverse activități de: comprehensiune, receptare, interpretare, reinterpretare. Cunoașterea raportului dintre autor și realitatea exprimată, facilitează înțelegerea, stimulează curiozitatea și dorința de a afla informații noi. Competența textuală este abilitatea de a înțelege, utiliza și produce diferite tipuri de texte, pe care le întâlnim și le producem în fiecare viața de zi. Experimentul de control a vizat evaluarea nivelului de formare a competenței textuale la elevii din clasele primare și anume componentele: competența de reproducere; competența de percepere și înțelegere, competența de interpretare, competența de creație. |
||||||
Cuvinte-cheie text literar, competență textuală, evaluare, test docimologic, elevi din învățământul primar, literary text, textual competence, assessment, docimological test, primary education students |
||||||
|