Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
366 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-07-03 22:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:37 (12) |
General questions of trade and commerce. Market (846) |
Education (15066) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Etapele procesului de construcție a brandingului în mediul educațional . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 1(137), pp. 15-19. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7664408 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||||
Numărul 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||||
|
||||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7664408 | ||||||||
CZU: 339.138:37 | ||||||||
Pag. 15-19 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Articolul reflectă esența reperelor conceptuale și metodologice referitoare la etapele procesului de construcţie a brandingului în mediul educațional. Pentru a avansa în carieră, este esenţial să ne conformăm unor standarde. Aceste standarde ne vor ghida modul în care trăim şi în care acţionăm şi reacţionăm la locul de muncă – ceea ce formează imaginea personală sau brandingul. Semnalele pe care le transmitem şefilor, subalternilor, colegilor, clienţilor şi tuturor celor cu care interacţionăm la serviciu ar trebui să arate că ne comportăm în concordanţă cu imaginea personală. Atunci când este vorba despre brandul pentru persoane, de cele mai multe ori avem în vedere experienţa acestor persoane, caracterul lor special, unic, plăcut şi, totodată, provocator, sentimentul perceput în relaționarea cu ele. |
||||||||
Cuvinte-cheie imagine personală, brand, identitate, branding, reputație, interacţiuni, diferenţiere, creare de relaţii durabile, personal image, brand, identity, branding, reputation, interactions, differentiation, creating sustainable relationships |
||||||||
|