Articolul precedent |
Articolul urmator |
276 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 21:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (291) |
Psychology (3362) |
SM ISO690:2012 GHIȚĂ, Maria Georgeta. Strategii de dezvoltare a bunăstării psihologice și relațiilor sănătoase la adolescenții supuși bullyingului. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 216-224. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 216-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Consolidarea bunăstării psihologice și dezvoltarea relațiilor sănatoase a adolescenților sunt preocupări importante promovate prin programe la nivel național și internațional. Articolul evidențiază importanța bunăstării psihologice prin abordarea unor strategii holistice pentru optimizarea funcționalității psiho-afective, dezvoltarea culturii emoționale și consolidarea sănătății emoţionale în contextul violențelor școlare și a situațiilor de victimizare a adolescenților supuși bullyingului. De asemenea prezintă detalii privind situația acestora și rezultatele parțiale ale unui program de intervenție psihologică dedicat acestei categorii pentru diminuarea afectivității negative și consolidarea stării de bine pshologic. |
||||||
Cuvinte-cheie adolescenţi, bunăstare psihologică, victimizare, bullying., adolescents, psychological well-being, victimization, bullying |
||||||
|