Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-25 17:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.016:811.111 (2) |
Higher education. Universities. Academic study (2291) |
English language (577) |
![]() CAZAC, Viorica. Investigarea principiilor de proiectare ale cursului EMP. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 133-139. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
|||||
Conferința "Educația din perspectiva concetului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 378.016:811.111 | |||||
Pag. 133-139 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Proiectarea unui curs ESP este un proces fără sfârșit care necesită îmbunătățiri permanente și schimbare datorită creșterii rapide a globalizării și progresului tehnologic. De asemenea, au fost identificate provocările cu care se confruntă profesorii și proiectanții de curriculum în procesul de predare a limbii engleze medicale, având în vedere natura duală a disciplinei, larg discutată de pedagogi și metodologi. Acest articol prezintă câteva baze teoretice referitoare la EMP, precum și descrie componentele esențiale de luat în considerare la proiectarea unui curs EMP. |
|||||
Cuvinte-cheie ESP, EMP, studenți la medicină, analiza nevoilor, proiectarea cursurilor, ESP, EMP, medical students, needs analysis, course design. |
|||||
|