Studierea severității tulburărilor de spectru autist (TSA) și a ansamblului problemelor social-psihologice cu care se confruntă copiii și familia
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
407 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 21:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.76 (83)
Psychology (3382)
SM ISO690:2012
VRABIE, Silvia. Studierea severității tulburărilor de spectru autist (TSA) și a ansamblului problemelor social-psihologice cu care se confruntă copiii și familia. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2021, nr. 1(13), pp. 179-201. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(13) / 2021 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Studierea severității tulburărilor de spectru autist (TSA) și a ansamblului problemelor social-psihologice cu care se confruntă copiii și familia

Study of the severity of Autism spectrum Disorders (ASD) and the entire social- psychological problems facing children and family

CZU: 159.922.76

Pag. 179-201

Vrabie Silvia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2023


Rezumat

În acest articol este abordată problema tulburărilor de spectru autist (TSA) și a ansamblului problemelor social-psihologice cu care se confruntă copiii cu TSA și familia acestuia. Accentul fiind pus pe evidențierea faptului că necunoaşterea particularităţilor social-psihologice a TSA influenţează dezvoltarea unei atitudini negative faţă de incluziunea copiilor cu TSA în şcoală.

This article addresses the issue of Autism Spectrum Disorders (ASD) and all the social and psychological problems that children with ASD and their families face. The emphasis is on highlighting the fact that the ignorance of the social-psychological peculiarities of ASD influences the development of a negative attitude towards the inclusion of children with ASD in school.