Using authentic materials to develop students' receptive and productive skils
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
218 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 01:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:811.111'243 (13)
Higher education. Universities. Academic study (2533)
English language (667)
SM ISO690:2012
PARA, Ina. Using authentic materials to develop students' receptive and productive skils. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2021, nr. 1(13), pp. 127-133. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(13) / 2021 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Using authentic materials to develop students' receptive and productive skils

Utilizarea materialelor originale în dezvoltarea competențelor receptive și productive ale studenților

CZU: 378.147.02:811.111'243

Pag. 127-133

Para Ina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2023


Rezumat

Developing receptive and productive skills in the English classroom is important to achieve lesson aims. Learners of a new language tend to develop their receptive skills first and then gain their productive capabilities. This paper illustrates the way authentic material can be used to develop receptive and productive skills in the classroom. The paper aims to identify one receptive skill and two sub-skills, which could be practised and developed using an authentic text, identify one of the productive skills which could be practised and developed with the same text, and design tasks in relation to the selected text. In this respect, reading and speaking were selected for the development of receptive and productive skills.

Dezvoltarea competențelor receptive și productive in cadrul orelor de limbă engleză este importantă pentru realizarea obiectivelor lecției. Persoanele care învață o limbă străină tind să formeze mai întâi competențe receptive și apoi să dobândească capacități productive. Acest articol ilustrează modul în care materialul autentic pote fi utilizat pentru dezvoltarea compențelor receptive și productive ale studenților în cadrul orelor de limbă engleză. Scopurile lucrării sunt de a identifica o competență receptivă și două subcompetențe care ar putea fi dezvoltate și exersate utilizând un text autentic, de a identifica una dintre competețele productive care ar putea fi dezvoltată și exersată pe baza aceluiași text și de a proiecta sarcini de lucru în raport cu textul selectat. În acest sens, lectura și conversația au fost selectate pentru dezvoltarea competențelor receptive și productive.

Cuvinte-cheie
authentic material, receptive skill, productive skill, reading, contextual guesswork, speaking,

material autentic, competență receptivă, competență productivă, lectură, înțelegerea cuvintelor de vocabular din context, conversația