Retroacțiunea descriptivă în contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
222 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-24 13:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.091 (43)
Kinds of school providing general education (2165)
SM ISO690:2012
DUBINEANSCHI, Tatiana. Retroacțiunea descriptivă în contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 18-21. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p18-21
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Retroacțiunea descriptivă în contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare

Descriptive feedback in the context of developing selfassessment capacity in primary school students

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p18-21
CZU: 373.3.091

Pag. 18-21

Dubineanschi Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

In this article, some main ideas are reviewed with reference to use descriptive feedback in the process of forming the self-assessment skills of primary school students. It presents the ways to achieve descriptive feedback (oral and written), the criteria of a valid feedback and self-assessment, the principles of a successful feedback.

Cuvinte-cheie
feedback, self-assessment, self-assessment ability, primary school

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Dubineanschi, T.</dc:creator>
<dc:date>2022</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>In this article, some main ideas are reviewed with reference to use descriptive feedback in the process of forming the self-assessment skills of primary school students. It presents the ways to achieve descriptive feedback (oral and written), the criteria of a valid feedback and self-assessment, the principles of a successful feedback.</p></dc:description>
<dc:source>Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului (Seria 24, Vol.2) 18-21</dc:source>
<dc:subject>feedback</dc:subject>
<dc:subject>self-assessment</dc:subject>
<dc:subject>self-assessment ability</dc:subject>
<dc:subject>primary school</dc:subject>
<dc:title>Retroacțiunea descriptivă &icirc;n contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>