Unele aspecte metodice ale utilizării metodei focus grupurilor în marketingul politic (în campaniile electorale şi în procesul de învăţămînt)
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
706 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 18:52
SM ISO690:2012
BELOSTECINIC, Ala. Unele aspecte metodice ale utilizării metodei focus grupurilor în marketingul politic (în campaniile electorale şi în procesul de învăţămînt) . In: Moldoscopie, 2000, nr. 1(13), pp. 5-33. ISSN 1812-2566.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Moldoscopie
Numărul 1(13) / 2000 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063

Unele aspecte metodice ale utilizării metodei focus grupurilor în marketingul politic (în campaniile electorale şi în procesul de învăţămînt)

Pag. 5-33

Belostecinic Ala
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013