Rolul familiei în diminuarea stresului şcolar la elevii din clasele primare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2292 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 02:46
SM ISO690:2012
JELESCU, Ieraida. Rolul familiei în diminuarea stresului şcolar la elevii din clasele primare. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2011, nr. 3, pp. 57-68. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Rolul familiei în diminuarea stresului şcolar la elevii din clasele primare

Pag. 57-68

Jelescu Ieraida
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

Family is fi rst and most important institution in shaping personality and child protection. Students in elementary school faces various diffi culties in school and at home. The family must cooperate with the school class that teaches children to create conditions for normal development of children and to relieve stress. The collaboration between these institutions will make the child more self-confi dent, independent and truly happy.

Cuvinte-cheie
elevii din clasele primare,

familie, stres şcolar, dificultăţi, conflicte