Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
275 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 22:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (948) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 SILISTRARU, Nicolae, VETRILĂ, Sorina. Metacogniția ca componentă a comporamentului inteligent. In: Vector European, 2022, nr. 2, pp. 124-128. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-2.25 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2022 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-2.25 | ||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 124-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metacogniția este factorul-cheie prin care individul poate să exercite controlul asupra gândirii sale. În învățare este nevoie de conștientizare metacognitivă. Metacogniția înseamnă să te gândești la propria gândire sau cunoaștere şi la modul în care ai ajuns să cunoști un subiect. Ea este o formă de introspecție şi joacă un rol important în învățarea profundă şi în gândirea critică. Metacogniția constituie una dintre cele mai importante componente ale sistemului cognitiv uman. Metacogniția este competența esențială pe care profesorii ar trebui să o dezvolte la ei înșiși şi la elevii lor. |
||||||
Cuvinte-cheie metacogniţie, învăţare autoreglată, abilități cognitive, gândire critică, metacognition, self-regulated learning, cognitive skills, critical thinking |
||||||
|