Articolul precedent |
Articolul urmator |
367 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 11:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.015.3:303.433.2 (2) |
Higher education. Universities. Academic study (2790) |
Methods of the social sciences (193) |
SM ISO690:2012 REPEȘCO, Gabriela. Experiențe de valorificare a învățării transformative în școala superioară modernă. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 403-408. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7360921 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research Ediția 2, 2022 |
||||||||
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research" 2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022 | ||||||||
|
||||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7360921 | ||||||||
CZU: 378.015.3:303.433.2 | ||||||||
Pag. 403-408 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
În articolul este tratată o problemă de actualitate axată pe identificarea experiențelor de valorificare a învățării transformative în procesul didactic din școala superioară. Se propun rezultatele științifice ale chestionării cadrelor didactice universitare prin aplicarea unui chestionar (elaborat și validat recent de către autor) în scopul determinării frecvenței implicării/ propulsării educabililor în situații de învățare transformativă. |
||||||||
Cuvinte-cheie învăţare, învățare transformativă, evaluare, chestionare, independenţă, experienţe, formabil., learning, transformative learning, assessment, quizzes, independence, formable, experiences. |
||||||||
|