Experiențe de valorificare a învățării transformative în școala superioară modernă
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
367 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 11:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.015.3:303.433.2 (2)
Higher education. Universities. Academic study (2790)
Methods of the social sciences (193)
SM ISO690:2012
REPEȘCO, Gabriela. Experiențe de valorificare a învățării transformative în școala superioară modernă. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 403-408. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7360921
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
Ediția 2, 2022
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research"
2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022

Experiențe de valorificare a învățării transformative în școala superioară modernă

Experiences of validating transformative learning in the modern high school

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7360921
CZU: 378.015.3:303.433.2

Pag. 403-408

Repeșco Gabriela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2023


Rezumat

În articolul este tratată o problemă de actualitate axată pe identificarea experiențelor de valorificare a învățării transformative în procesul didactic din școala superioară. Se propun rezultatele științifice ale chestionării cadrelor didactice universitare prin aplicarea unui chestionar (elaborat și validat recent de către autor) în scopul determinării frecvenței implicării/ propulsării educabililor în situații de învățare transformativă.

The article deals with a topical issue focused on the identification of transformative learning valorization experiences in the didactic process in the higher school. We propose the scientific results of the survey of university teaching staff by applying a questionnaire (recently developed and validated by the author) in order to determine the frequency of involvement/ propulsion of learners in transformative learning situations.

Cuvinte-cheie
învăţare, învățare transformativă, evaluare, chestionare, independenţă, experienţe, formabil.,

learning, transformative learning, assessment, quizzes, independence, formable, experiences.