Abordare teoretică a relației dintre inteligența emoțională și factorii de personalitate în adolescență
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
291 0
SM ISO690:2012
PLESEA, Andreea Cristina. Abordare teoretică a relației dintre inteligența emoțională și factorii de personalitate în adolescență. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 247-251. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Abordare teoretică a relației dintre inteligența emoțională și factorii de personalitate în adolescență


Pag. 247-251

Plesea Andreea Cristina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 ianuarie 2023


Rezumat

This article presents information about the relationship between emotional intelligence and personality in adolescence and the importance of the developmental environment in ensuring psychological balance and mental health.

Acest articol prezintă informații cu privire la relația dintre inteligența emoțională și personalitatea în adolescență, dar și a importanței mediul de dezvoltare a acestuia pentru asigurarea echilibrului psihic și al sănătății mentale.

Cuvinte-cheie
emotional intelligence, personality, developmental environment, adolescence,

Inteligenţa emoţională, personalitate, mediul de dezvoltare, adolescenta