Articolul precedent |
Articolul urmator |
345 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 00:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:821.09:004.738.5 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4112) |
Literatures of individual languages and language families (3104) |
Computer communication. Computer networks (548) |
SM ISO690:2012 COZMA, Mona-Elena. Abordarea literaturii prin utilizarea instrumentelor tic. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 42-48. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.20, Partea 1, 2022 |
||||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.018.43:821.09:004.738.5 | ||||||||
Pag. 42-48 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
This article presents the importance of literature in school subjects, describes some Web 2.0 tools that have a positive effect on the approach to literature in primary school and indicates their role in streamlining the teaching process, a desideratum of learning motivation. |
||||||||
Cuvinte-cheie literature, Romanian language and literature, information and communication technologies, ICT tools, Web 2.0 resources, literatură, limba şi literatura română, tehnologii informaționale și de comunicație, instrumente TIC, resurse Web 2.0 |
||||||||
|