Articolul precedent |
Articolul urmator |
431 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-15 10:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (511) |
Organization of instruction (565) |
SM ISO690:2012 CORNEA, Luminița-Elena. Personalitatea cadrului didactic, cheia succesului în universul relațional al clasei de elevi. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 39-42. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.20, Partea 1, 2022 |
|||||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022 | |||||||||
|
|||||||||
CZU: 37.091 | |||||||||
Pag. 39-42 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
In this article I have proposed a topic as current as it is interesting, a topic conveyed in the daily teaching activity. No matter from which perspective we look at the topic, the quality of the teacher-student-parent relationship is the key success in education. In this paper, a brief foray into the qualities that must be met by the main actor of the educational act, the teacher versus students, respectively the parent. For how he has to manage these variable interactions within the class of students, a standard has not been invented, but each educator has his own recipe for the key to professional success. |
|||||||||
Cuvinte-cheie interpersonal relationships, education, students, communication, professor, relaţii interpersonale, educaţie, elevi, comunicare, profesor |
|||||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-171406</cfResPublId> <cfResPublDate>2022</cfResPublDate> <cfVol>Vol.20, Partea 1</cfVol> <cfStartPage>39</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-46-420-8</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/171406</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Personalitatea cadrului didactic, cheia succesului în universul relațional al clasei de elevi</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>interpersonal relationships; education; students; communication; professor; relaţii interpersonale; educaţie; elevi; comunicare; profesor</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>In this article I have proposed a topic as current as it is interesting, a topic conveyed in the daily teaching activity. No matter from which perspective we look at the topic, the quality of the teacher-student-parent relationship is the key success in education. In this paper, a brief foray into the qualities that must be met by the main actor of the educational act, the teacher versus students, respectively the parent. For how he has to manage these variable interactions within the class of students, a standard has not been invented, but each educator has his own recipe for the key to professional success.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>În cadrul acestui articol mi-am propus o temă pe cât de actuală, pe atât de interesantă, o temă vehiculată în activitatea didactică de zi cu zi. Indiferent din ce perspectivă am privi tematica, calitatea relațiilor din trinomul profesor-elev-părinte reprezintă cheia succesului în educație. Profesorul care-și iubește și respectă elevul va primi, cu siguranță, aceleași valori, atât din partea elevului, dar și din partea părintelui elevului. Mi-am propus în cadrul acestui referat o scurtă incursiune asupra calităților pe care trebuie să le întrunească actorul principal al actului educațional, profesorul, versus elevi, respectiv, părinte. Nu s-a inventat un standard pentru modul în care trebuie să managerieze el aceste interacțiuni variabile din cadrul clasei de elevi, ci fiecare educator are o rețetă proprie pentru cheia succesului profesional.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-103422</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-103422</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-103422-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Cornea</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Luminița-Elena</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>