Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
537 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-11-11 19:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:339.137.2:658(478)(043) (1) |
General questions of trade and commerce. Market (872) |
Business management, administration. Commercial organization (794) |
SM ISO690:2012 MALANCEA, Iurie. Strategii competitive de dezvoltare a imaginii întreprinderii. In: Economica, 2022, nr. 3(121), pp. 62-73. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.062 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||||
Numărul 3(121) / 2022 / ISSN 1810-9136 | ||||||||
|
||||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.062 | ||||||||
CZU: 339.138:339.137.2:658(478)(043) | ||||||||
JEL: M31. | ||||||||
Pag. 62-73 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Articolul dat prezintă perspectivele strategice de dezvoltare a imaginii întreprinderii. Imaginea întreprinderii reprezintă o sursă puternică de avantaj competitiv, care oferă posibilitatea companiei de a genera plusvaloare pe termen lung. Prin intermediul cadrului operațional de management al conceptului de brand, întreprinderea abordează imaginea din punct de vedere strategic, pornind de la planificare și încheind cu monitorizarea și îmbunătățirea continuă a aspectelor ce țin de imagine. Pe durata ciclului de viață a organizației, conceptul de brand al întreprinderii trece prin procesul de lansare, elaborare și fortificare, fapt ce presupune selectarea direcțiilor strategice la nivel de concept de brand (funcțional, simbolic, experiențial). Abordată din această perspectivă, imaginea companiei este consolidată într-o manieră consecutivă și, drept urmare, poate avea un impact de lungă durată asupra competitivității întreprinderii pe piață. |
||||||||
Cuvinte-cheie imagine, Întreprindere, brand, strategii, concept, avantaj competitiv, ciclu de viață, image, company, brand, Strategies, concept, Competitive advantage, life cycle |
||||||||
|