Articolul precedent |
Articolul urmator |
306 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 18:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.214:51 (1) |
Organization of instruction (533) |
Mathematics (1642) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora, POGREBAN, Aliona. Despre proiectele steam recomandate în curricula națională la matematică, ciclul gimnazial. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 182-187. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.091.214:51 | |||||||
Pag. 182-187 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol își propune să aducă unele propuneri ce țin de proiectarea și realizarea proiectelor STEAM propuse în curricula națională la matematică ciclul gimnazial. Mai exact, se aduce un exemplu de planificare a unui proiect în laboratoarele de tip „Clasa Viitorului” cu propuneri de utilzare a robotului Codey Rocky. |
|||||||
Cuvinte-cheie Integrarea disciplinelor, educația STEAM, Codey Rocky, Integrating disciplines, STEAM education, Codey Rocky |
|||||||
|