Articolul precedent |
Articolul urmator |
221 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 21:58 |
SM ISO690:2012 ARMAŞU-CANŢÎR, Ludmila. Reformele în educație între schimbare şi calitate. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 436-444. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 436-444 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol relatează despre importanța meseriei de profesor și despre necesitatea ajustării reformelor la nevoile societății, dar și despre necesitatea creării condițiilor decente, oferirea respectului și garanțiilor sociale și profesionale cadrelor didactice. Nu toate reformele sunt bune, dacă nu sunt făcute în baza unor studii pertinente, echidistante, transparente, sunt realizate de specialiști notorii în domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie investiţii în educaţie, promovarea imaginii profesorului, vocaţie, instituții competitive, internationalizare, condiții decente, legislaţia în vigoare, investment in education, promotion of teacher image, vocation, competitive institutions, internationalization, decent conditions, legislation |
||||||
|