Provocări actuale privind integrarea competenţelor emoţionale în standardele de formare a cadrelor didactice
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1154 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 09:17
SM ISO690:2012
BOROZAN, Maia. Provocări actuale privind integrarea competenţelor emoţionale în standardele de formare a cadrelor didactice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2011, nr. 1(17), pp. 3-10. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(17) / 2011 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Provocări actuale privind integrarea competenţelor emoţionale în standardele de formare a cadrelor didactice

Pag. 3-10

Borozan Maia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2013


Rezumat

The article presents arguments regarding the predictive value of the emotional culture in social integration and successful adaptation to the professional domain, claiming the inclusion of the emotional competences in the standards of teachers‘ professional training.