Integrarea tehnologiilor comunicative de predare – învăţare – evaluare a frazeologismelor engleze în învăţământul superior
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1127 2
Ultima descărcare din IBN:
2020-09-15 16:09
SM ISO690:2012
BUSHNAQ, Tatiana. Integrarea tehnologiilor comunicative de predare – învăţare – evaluare a frazeologismelor engleze în învăţământul superior. In: Revistă de știinţe socioumane , 2011, nr. 1(17), pp. 112-118. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(17) / 2011 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Integrarea tehnologiilor comunicative de predare – învăţare – evaluare a frazeologismelor engleze în învăţământul superior

Pag. 112-118

Bushnaq Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

The article presents arguments concerning the value of the communicative technologies within the educational process. It deals with the way that the communicative technologies influence the study of the English language in general, and of phraseological units in particular, regarding the interactive approach aiming at developing communicative competence in English language.