Cultura organizațională a școlii – criteriu și indicator al stilului de conducere
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
292 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-26 14:15
SM ISO690:2012
CĂLIN, Iuliana. Cultura organizațională a școlii – criteriu și indicator al stilului de conducere. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 71-81. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Cultura organizațională a școlii – criteriu și indicator al stilului de conducere


Pag. 71-81

Călin Iuliana12
 
1 Şcoala Gimnazială „Sfântul Nicolae”, Vânători, Galați,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2022


Rezumat

În articol se abordează conceptul de cultură organizațională, de perfecționare a școlii prin cultură, ca aspecte esențiale ce caracterizează stilul de conducere în unitatea școlară.

The concept of organisational culture and perfecting school through culture are being approached in this article as essential aspects that caracterise managig style in the school unit.

Cuvinte-cheie
cultura organizaţională, cultură managerială, perfecţionare, stil managerial,

organizational culture, managing culture, perfecting, managing style