Articolul precedent |
Articolul urmator |
292 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 14:15 |
SM ISO690:2012 CĂLIN, Iuliana. Cultura organizațională a școlii – criteriu și indicator al stilului de conducere. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 71-81. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 71-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se abordează conceptul de cultură organizațională, de perfecționare a școlii prin cultură, ca aspecte esențiale ce caracterizează stilul de conducere în unitatea școlară. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura organizaţională, cultură managerială, perfecţionare, stil managerial, organizational culture, managing culture, perfecting, managing style |
||||||
|