Articolul precedent |
Articolul urmator |
331 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 12:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.22:001.89 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2533) |
General methodology. Scientific and technical methods of research. Scientific analysis and synthesis (1133) |
SM ISO690:2012 CUŞNIR, Valerii, COJOCARU, Radion. Asigurarea calității studiilor doctorale prin cercetare științifică deschisă. In: Știința Deschisă în Republica Moldova, Ed. Ediția 2, 27-28 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2022, Ediția 2, pp. 165-174. ISBN 978-9975-3564-0-4. DOI: https://doi.org/10.57066/sdrm22.10 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Știința Deschisă în Republica Moldova Ediția 2, 2022 |
|||||
Conferința "Știința Deschisă în Republica Moldova" Ediția 2, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.57066/sdrm22.10 | |||||
CZU: 378.22:001.89 | |||||
Pag. 165-174 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Cercetarea științifică constituie o componentă definitorie și indispensabilă a studiilor superioare de doctorat, iar finalitatea acestor studii este materializată în elaborarea și susținerea tezelor de doctorat. Organizarea activității de cercetare științifică în cadrul Școlilor doctorale trebuie să aibă un „caracter viu” prin adaptarea continuă a standardelor de calitate, raportate la progresul tehnico-științific și transformările sociale firești pe care le parcurgem. Mai mult decât atât, începutul „revoluției informaționale” a deschis noi perspective de publicare și de diseminare a rezultatelor cercetărilor științifice. Cercetarea științifică deschisă va contribui în mod considerabil la dezvoltarea calității studiilor de doctorat și pe această cale va doza impactul tezelor de doctorat în domeniile științifice cărora le sunt aferente. |
|||||
Cuvinte-cheie globalizare, Știință Deschisă, cercetare, studii de doctorat, calitate, globalization, open science, research, doctoral studies, Quality |
|||||
|