Viziunile psihologiei speciale privind particularităţile şi posibilităţile generale de dezvoltare a autoreglării în structura învăţării la copiii cu RDP
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1065 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 18:32
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria. Viziunile psihologiei speciale privind particularităţile şi posibilităţile generale de dezvoltare a autoreglării în structura învăţării la copiii cu RDP. In: Revistă de știinţe socioumane , 2010, nr. 1(14), pp. 36-41. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(14) / 2010 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Viziunile psihologiei speciale privind particularităţile şi posibilităţile generale de dezvoltare a autoreglării în structura învăţării la copiii cu RDP

Pag. 36-41

Maximciuc Victoria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2013


Rezumat

In this article the detailed analysis of the literature dedicated to learning of conscious self regulation and the elaboration of correction and development programs in psychologically retarded children is presented. But in the analysis of the literature in question the specially worked out methods on studying the correlation between self regulation and emotions and the carrying out of the proper programs is lacking.