Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1065 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 18:32 |
SM ISO690:2012 MAXIMCIUC, Victoria. Viziunile psihologiei speciale privind particularităţile şi posibilităţile generale de dezvoltare a autoreglării în structura învăţării la copiii cu RDP. In: Revistă de știinţe socioumane , 2010, nr. 1(14), pp. 36-41. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(14) / 2010 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 36-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article the detailed analysis of the literature dedicated to learning of conscious self regulation and the elaboration of correction and development programs in psychologically retarded children is presented. But in the analysis of the literature in question the specially worked out methods on studying the correlation between self regulation and emotions and the carrying out of the proper programs is lacking. |
||||||
|