Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
421 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-23 21:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015(4) (1) |
Kinds of school providing general education (1985) |
SM ISO690:2012 ANDRIEŞ, Vasile. Modalităţi și instrumente de evaluare a elevilor în domeniul educaţiei artisitce și culturale în ţările europene. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 93-100. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.05 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.05 | |||||||
CZU: 373.015(4) | |||||||
Pag. 93-100 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În majoritatea țărilor de pe continentul european, educația artistică se desfășoară atât în cadrul strict școlar, cât și în cadrul activităților extrașcolare. În cadrul prezentului articol, ne propunem să abordăm asemenea aspecte, precum: organizarea activităților artistice și culturale școlare și extrașcolare/extracurriculare, tipul acestor activități, modalitățile și criteriile de evaluare, colaborarea cu mediul artistic și cultural. |
|||||||
Cuvinte-cheie activitate extrașcolară, educaţie artistică, criterii de evaluare, instrumente de evaluare, scală de evaluare, mediul artistic, extracurricular activity, art education, evaluation criteria, evaluation tools, evaluation scale, artistic environment |
|||||||
|