Impactul metodelor interactive în predarea unității de curs Programarea
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
176 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-28 20:40
SM ISO690:2012
GASNAŞ, Ala, GLOBA, Angela. Impactul metodelor interactive în predarea unității de curs Programarea. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2021, 17-18 septembrie 2021, Iași, România. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2021, Ediţia a 28-a, p. 65.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conference on Applied and Industrial Mathematics
Ediţia a 28-a, 2021
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics"
Iași, România, Romania, 17-18 septembrie 2021

Impactul metodelor interactive în predarea unității de curs Programarea


Pag. 65-65

Gasnaş Ala, Globa Angela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 septembrie 2022


Rezumat

Metodele active și cele interactive permit partajarea informațiilor, realizarea feedbackului, rezolvarea colectiva a problemelor aparute, simularea situațiilor educaționale, evaluarea comportamentului propriu și a acțiunilor altor participanți, crearea unei atmosfere reale de cooperare pentru rezolvarea problemelor.

Cuvinte-cheie
metode interactive, discuții de grup, situații educaționale, proces didactic, sarcini creative