Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
284 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 17:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Organization of instruction (530) |
SM ISO690:2012 GARBATOVSCHI, Valeria. Integrarea profesorului debutant în colectivul pedagogic . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 45-48. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7038991 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7038991 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 45-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Debutul carierei profesionale este o etapă importantă pentru cadrele didactice, în care se pun bazele identității profesionale, cadrul didactic integrându-se mai mult sau mai puțin în colectivul pedagogic. Cu eforturi individuale și ale instituției de învățământ, prin reprezentanții acesteia, cadrele didactice sunt familiarizate cu regulile colectivului pedagogic, cerințele de muncă și de comportament, modul de organizare etc. În funcție de măsura integrării socioprofesionale, confortul psihologic și climatul organizațional, profesorul debutant pune umărul la calitatea procesului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare socioprofesională, profesor debutant, experienţă, competențe, climat, mentorat, socio-professional integration, novice teacher, Experience, skills, climate, mentoring |
||||||
|