Structuring the curriculum of the educational system in Israel for the 21st century
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
244 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-26 13:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091(569.4) (1)
Kinds of school providing general education (1985)
SM ISO690:2012
DASMAN, El-Fahel, ROŞCA, Simion. Structuring the curriculum of the educational system in Israel for the 21st century. In: Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice, 2022, nr. 15, pp. 214-230. ISSN 1857-0976. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6831115
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice
Numărul 15 / 2022 / ISSN 1857-0976

Structuring the curriculum of the educational system in Israel for the 21st century

Structurarea curriculumului sistemului educațional din Israel pentru secolul XXI

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6831115
CZU: 373.091(569.4)

Pag. 214-230

Dasman El-Fahel1, Roşca Simion2
 
1 Israeli Ministry of Education,
2 Academy “Stefan cel Mare” of MIA of the Republic of Moldova
 
Disponibil în IBN: 19 iulie 2022


Rezumat

In most developed countries, according to OECD indicators on education, education is seen as primarily aimed at serving individuals, while the state enjoys the benefits of its investments as a consequence. Education systems around the world need to adapt to changing realities in order to remain relevant, and one way to do that is to adapt learning programs and materials. National targets in education indicate the general objectives of the education system, define them and direct the planning and work framework in each country. Israel adjusts the principles of national education system policy to the OECD’s 2030 Education Project, but nevertheless implements internal programs and ideas, which sometimes contradict the principles of the project. In Israel, there is a problem with the level of compliance between policy and curriculum and implementation in Israel. The authors try in this article to show how to structure the curriculum in the 21st century in Israel, what its purpose and content is.

În majoritatea țărilor dezvoltate, conform indicatorilor Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), se consideră că educația este îndreptată în primul rând spre deservirea indivizilor, în timp ce statul se bucură de rodul investițiilor sale ca o consecință. Sistemele educaționale din întreaga lume trebuie să se adapteze la realitatea în schimbare pentru a rămâne relevante, iar una dintre modalitățile de a face acest lucru este adaptarea programelor și materialelor de învățare. Țintele naționale în educație indică obiectivele generale ale sistemului de învățământ, le definesc și direcționează cadrul de planificare și lucru în fiecare țară. Israelul ajustează principiile politicii sistemelor naționale de educație conform Proiectului Educațional 2030 al OCDE, dar, cu toate acestea, se inplementează programe și idei interne, care intră în contradicție uneori cu principiile proectului. În Israel există probleme la nivelul de conformitate între politică, curriculă și implementare. Autorii încearcă în acest articol să arate cum trebuie structurat curriculumul în secolul XXI în Israel, care este scopul și conținutul lui.

Cuvinte-cheie
education, curriculum, educational system, types of standards, study programs, Cooperation,

educaţie, curriculum, sistem educațional, tipuri de standarde, programe de studii, cooperare