Knowledge economy as developing factor in teacher training
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
598 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 13:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.08+331.5 (2)
Education (14219)
Labour market. Employment (468)
SM ISO690:2012
ANDREEVA, Tatiana, MASHAL, Lama. Knowledge economy as developing factor in teacher training. In: EcoSoEn, 2021, nr. 3-4, pp. 70-74. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 3-4 / 2021 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Knowledge economy as developing factor in teacher training

Economia cunoașterii ca factor de dezvoltare în formarea profesorului

CZU: 37.08+331.5
JEL: I21, I25, J24, O15

Pag. 70-74

Andreeva Tatiana1, Mashal Lama2
 
1 Free International University of Moldova,
2 Academy of Public Administration, Republic of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2022


Rezumat

The globalization processes create a movement of economic capital and goods. They enable and encourage the creation of worldwide economic bodies, such as the World Bank, as well as of worldwide and trans-international corporations. The globalization, as it comes about within the current article, brings with it a renewed look at the connection between systems of higher education to the economic knowledge, with the aspects in teacher training process. This article will examine the current phenomenon in training process of teacher colleges.

Procesele de globalizare creează o mișcare a capitalului economic și a mărfurilor. Ele permit și încurajează crearea de organisme economice la nivel mondial, cum ar fi Banca Mondială, precum și a corporațiilor la nivel mondial și trans-internațional. Globalizarea, așa cum apare în cadrul prezentului articol, aduce cu ea o privire reînnoită asupra legăturii dintre sistemele de învățământ superior și cunoștințele economice, cu aspectele în procesul de formare a cadrelor didactice. Acest articol va examina fenomenul actual în procesul de formare a colegiilor de profesori.

Cuvinte-cheie
teacher training, globalization, knowledge economy,

formarea cadrelor didactice, globalizarea, economia cunoașterii