Articolul precedent |
Articolul urmator |
326 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 23:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3.012 (1) |
Education (14220) |
SM ISO690:2012 APACHIŢA, Svetlana. Metode de predare și orientare a învățământului pe crearea de competențe. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 24-27. ISBN 978-9975-50-272-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. II, 2021 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3.012 | ||||||
Pag. 24-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Teaching methods are not only dimensions of the study process, but is also an integral part of the teaching concept. The starting point of learning should not be the inputs, but the outputs of the study process, the outcomes that are called competencies. Thus, only after the final learning product has been established, the curriculum design can be determined. |
||||||
Cuvinte-cheie competence, task, units of competences, skills, knowledge, attitudes |
||||||
|