Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-25 17:21 |
SM ISO690:2012 DANILĂ, Natalia. Formarea profesională a designerilor – obiect al cercetării pedagogice. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 142-148. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 142-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema formării profesionale a designerilor, indiferent de paradigma care o fundamentează, constă în necesitatea îmbinării pregătirii teoretice cu cea practică. Formarea profesională este adesea privită ca o activitate organizată de creștere a cunoștințelor și abilităților designerilor, cu un scop precis. Participanții dobândesc cunoștințe tehnice, abilități și capacitatea de a rezolva probleme. |
||||||
Cuvinte-cheie formare profesională, modele de pregătire socio-profesională, calificare, vocational training, models of socio-professional training, qualification |
||||||
|