Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
532 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 17:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923:005.95/.96 (2) |
Psychology (3327) |
Fields of management (314) |
SM ISO690:2012 GUSEV, Alexey, RAILEAN, Victoria. Evaluarea personalului între metodele tradiționale și moderne. In: Vector European, 2022, nr. 1, pp. 117-123. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.25 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | |||||
Numărul 1 / 2022 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.25 | |||||
CZU: 159.923:005.95/.96 | |||||
Pag. 117-123 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În stadiul actual de dezvoltare a științei și societății, evaluarea angajaților este o necesitate obiectivă, însă multe metode de evaluare permit doar stabilirea prezenței sau absenței anumitor calități. Acest lucru se explică prin caracterul subiectiv al evaluărilor, prin faptul că atât evaluatorul, cât și persoana evaluată sunt oameni. Prin urmare, judecățile subiective în acest caz au loc întotdeauna, oricât am încerca să le ignorăm. Pentru a determina ce calități specifice unui post posedă un angajat sau altul, este necesar ca nivelul acestor calități să fie cuantificat, prin stabilirea indicatorilor de evaluare a acestora. Doar astfel este posibilă selectarea și plasarea corectă a personalului, stimularea rațională a muncii acestora, precum și stabilirea nevoii de recalificare sau pregătire avansată. Claritatea, acuratețea, simplitatea unor astfel de metode, precum și obiectivitatea concluziilor obținute în urma aplicării lor, au o importanță decisivă. |
|||||
Cuvinte-cheie evaluare psihologică, personal, competențe, centru de evaluare, resurse umane, Psychological assessment, Staff, skills, assessment center, Human resources |
|||||
|