Articolul precedent |
Articolul urmator |
464 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-11 17:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[780.8:780.616.433]:372.8 (5) |
Music (1804) |
Education (14011) |
SM ISO690:2012 GRECU, Vasile. Sugestii teoretico-metodologice privind gândirea muzicală şi dezvoltarea potenţialului creativ al elevilor pianişti. In: Învățământul artistic – dimensiuni culturale, 15 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Notograf Prim" SRL, 2022, pp. 63-67. ISBN 978-9975-84-176-4. DOI: https://doi.org/10.55383/iadc2022.12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul artistic – dimensiuni culturale 2022 | |||||
Conferința "Învăţământul artistic – dimensiuni culturale" Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2022 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.55383/iadc2022.12 | |||||
CZU: [780.8:780.616.433]:372.8 | |||||
Pag. 63-67 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Începutul raţional logic în gândirea muzicală face viaţa muzicianului nu numai emoţională, cât şi intelectuală, iar activitatea artistică în vederea gândirii muzicale presupune o comunicare performantă. Interpretul tinde spre performanţă pentru a impresiona prin capacităţile de a crea o lume magică cu evenimente şi transformări, cooperând cu spiritul şi sensibilitatea umană. Rezultatul scontat este fertilizarea factorilor care sunt implicaţi în formarea unei personalităţi culte, echilibrate. Totodată, fenomenul gândirii în activitatea artistică devine esenţial, determinând obiectivul general al instruirii muzicale, iar odată cu aceasta gândirea muzicală devine pilon fundamental al şcolarizării pianistice. |
|||||
Cuvinte-cheie gândire muzicală, educaţie artistică, artă pianistică, cultura muzicală, performanţă, gust, formă |
|||||
|