Articolul precedent |
Articolul urmator |
439 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-03 14:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.853 (39) |
Education (14306) |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai, ZELENSCHI, Irina. Abordări constructiviste la lecția de fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 264-268. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.853 | ||||||
Pag. 264-268 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Este descrisă evoluția paradigmelor educaționale constructiviste și este arătat factorul de impact al unor procedee constructiviste asupra succesului școlar al elevilor. Este arătată diferența calitativă între învățare activă și înțelegere. Sunt descrise componentele conceptului constructivist de asumare a învățării: efortul cognitiv și intelectual, metacogniția și comunicarea bidirecțională elev – profesor – elev. Este arătat că rezultatele obținute sunt în corespundere cu teoria învățării și predării vizibile. |
||||||
Cuvinte-cheie predare constructivistă, metacogniţie, efort cognitiv, feedback, constructivist teaching, metacognition, cognitive effort, feedback |
||||||
|