Using speaking activities in the EFL classroom: theory and practice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
257 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 19:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111'243 (36)
General questions of didactics and method (1190)
English language (667)
SM ISO690:2012
DUHLICHER, Olga. Using speaking activities in the EFL classroom: theory and practice. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 156-163. ISBN 978-9975-56-893-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 4, 2021
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii"
4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021

Using speaking activities in the EFL classroom: theory and practice

CZU: 37.02:811.111'243

Pag. 156-163

Duhlicher Olga
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2022


Rezumat

Dintre cele patru competențe lingvistice de bază, exprimarea orală este considerată cea mai importantă, deoarece comunicarea joacă un rol cheie în viața noastră de zi cu zi. În acest context, este important să menționăm că abilitățile de comunicare/exprimare orală sporesc fluența și acuratețea/corectitudinea limbajului studenților și, de asemenea, sporesc încrederea acestora. Aflarea modalităților de a ajuta studenții să practice activitățile de exprimare orală în clasă și să le facă distractive și interesante, dar utile este o provocare. Predarea activităților de exprimare orală în diferite grupuri de studenți în timpul orelor ne-a dat posibilitatea de a încerca diferite abordări și de a testa diferite tehnici. Există multe și variate activități de exprimare orală care îi ajută pe studenți să-și îmbunătățească abilitățile de comunicare și să-i ajute în dezvoltarea lor personală și profesională. Astfel, este necesar ca profesorii de limba engleză să implementeze diferite activități de exprimare orală în clasă. Articolul dat oferă sugestii legate de acest subiect, care pot inspira atât profesorii, cât și studenții. Devine esențial pentru profesori să ofere activități de exprimare orală eficiente pentru a stabili un mediu de învățare interactiv și pozitiv și pentru a-i face pe studenți să posede una din cele 4 competențe de bază.

Cuvinte-cheie
teacher, learner, speaking skills, speaking activities, EFL, personal development