Posibilități de reinterpretare pedagogică a muzicii în clasele primare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
295 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 22:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:78 (4)
Kinds of school providing general education (2011)
Music (1808)
SM ISO690:2012
VACARCIUC, Mariana, GROZAVU, Daniela-Monica. Posibilități de reinterpretare pedagogică a muzicii în clasele primare. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 111-123. ISBN 978-9975-46-567-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale"
1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021

Posibilități de reinterpretare pedagogică a muzicii în clasele primare

CZU: 373.3.02:78

Pag. 111-123

Vacarciuc Mariana1, Grozavu Daniela-Monica23
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău,
3 Şcoala Gimnazială „Avram Iancu”, Baia Mare
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

În sistemul de învățământ general, procesul educațional este un fenomen complex, iar societatea trebuie să fie mereu preocupată ca scopul educației să fie atins. Misiunea cadrului didactic este de a folosi multiple și diferite abordări pedagogice, de reinterpretare și integrare într-o manieră personală a informațiilor ce urmează a fi transmise elevilor, pentru a-i atrage pe aceștia, pentru a le dezvolta gustul pentru muzică, dar și competențe solide în ceea ce privește educația muzicală, în speță Muzica și mișcarea.Rolul esențial, în clasele primare, revine învățătorului ce trebuie să identifice cele mai potrivite strategii, resurse, să utilizeze diverse posibilități de reinterpretare pedagogică a muzicii, încât lecția de Muzică și mișcare să-și atingă scopul.

In the education system in general, the educational process represents a complex pheunomenon and the society must always be concerned to achieve the aim of education. The mission of the teaching staff is to use multiple and different pedagogical approaches, reinterpretation and and integration in a personal manner to the information to be given to students , in training order to attract them, to develop their taste for music, but also to develop solid competences concerning music education, escpecially music and movement. The primary role of the primary classes is for the teacher who must identify the most suitable strategies, resources,use a large variety of possibilities for pedagogical reinterpretation of music, so that the lesson of Music and movement can achieve its purpose.