Consilierea sistemică a familiei cu elevi de vârstă școlară mică în perioada crizei pandemice și post pandemice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
330 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-19 17:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.262 (50)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3882)
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa, CALARAŞ, Carolina. Consilierea sistemică a familiei cu elevi de vârstă școlară mică în perioada crizei pandemice și post pandemice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 218-225. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p218-225
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Consilierea sistemică a familiei cu elevi de vârstă școlară mică în perioada crizei pandemice și post pandemice

Systemic family counseling with young school-age students during the pandemic and post-pandemic crisis

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p218-225
CZU: 37.018.262

Pag. 218-225

Cuzneţov Larisa, Calaraş Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Articolul conține un studiu teoretic cu recomandarea unor implicații practice din experiența proprie a autorilor, care elucidează scopul, obiectivele, sarcinile, conținutul și tehnologia consilierii sistemice a familiei cu elevi de vârstă școlară mică în perioada crizei pandemice și post pandemice. La fel, studiul conține conținutul și specificul procesului de consiliere a familiei, a adulților și copiilor.

The article contains a theoretical study with the recommendation of practical implications from the authors' own experience, which elucidates the purpose, objectives, tasks, content and technology of systemic counseling of the family with young school children during the pandemic and post-pandemic crisis. Likewise, the study contains the content and specificity of the counseling process for the family, adults and children.

Cuvinte-cheie
Systemic family counseling with young school-age students during the pandemic and post-pandemic crisis,

family, systemic counseling, psycho-pedagogical counseling, counseling purposes, types of counseling, young school-age students, pandemic and post-pandemic crisis.