Educația pe parcursul vieții și autoperfecționarea - oportunități sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice la cadrele didactice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
279 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 16:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:37.091 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845)
Organization of instruction (523)
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Educația pe parcursul vieții și autoperfecționarea - oportunități sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice la cadrele didactice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 16-22. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p16-22
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Educația pe parcursul vieții și autoperfecționarea - oportunități sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice la cadrele didactice

Lifelong learning and self-improvement – socio and psycho-pedagogical opportunities to streamline the development of scientific thinking in teachers

DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p16-22
CZU: 37.015.3:37.091

Pag. 16-22

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2022


Rezumat

Articolul reprezintă un studiu teoretic, care elucidează autoperfecționarea cadrelor didactice și oportunitățile sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice în contextul educației și instruirii pe parcursul vieții. Autoarea a analizat specificul componentelor gândirii științifice din perspectiva eficientizării dezvoltării lor, valorificând oportunitățile nominalizate, inclusiv explorând practic posibilitățile Teoriei enneatipurilor/ enneagramelor în procesul de educație și autoeducație.

The article represents a theoretical study, which elucidates the self-improvement of teachers and socio-psycho-pedagogical opportunities to streamline the development of scientific thinking in the context of education and training throughout life. The author analyzed the specifics of the components of scientific thinking from the perspective of streamlining their development, capitalizing on the nominated opportunities, including practically exploring the possibilities of the theory of enneatypes / enneagrams in the process of education and self-education.

Cuvinte-cheie
gândire ştiinţifică, autoperfecţionare, educație pe parcursul vieții, cadru didactic, enneatip, enneagramă, teorie, oportunități sociopsihopedagogice,

scientific thinking, self-improvement, lifelong learning, teacher, enneatype, enneagram, theory, socio-psycho-pedagogical opportunities.