Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 12:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (629) |
Higher education. Universities. Academic study (2533) |
SM ISO690:2012 GASNAŞ, Ala, GLOBA, Angela. Metode interactive utilizate în învățământul universitar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 1(27), pp. 45-54. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.45-54 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(27) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.45-54 | |||||||
CZU: 378.147 | |||||||
Pag. 45-54 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Metodele active și cele interactive permit partajarea informațiilor, realizarea feedbackului, rezolvarea colectivă a problemelor apărute, simularea situațiilor educaționale, evaluarea comportamentului propriu și a acțiunilor altor participanți, crearea unei atmosfere reale de cooperare pentru rezolvarea problemelor. Datorită metodelor interactive, studenții își formează competențe profesionale, își dezvoltă gândirea analitică, își mobilizează puterile cognitive, trezindu-și astfel interesul pentru noi cunoștințe și dezvăluindu-și creativitatea. Acest articol reflectă experiența utilizării metodelor interactive cu studenții la studierea modulului ”Gestionarea fișierelor în limbajul PHP” a unității de curs PACS. |
|||||||
Cuvinte-cheie cheie: metode interactive, discuții de grup, situații educaționale, proces didactic, sarcini creative, interactive methods, group discussions, educational situations, teaching process, creative tasks |
|||||||
|