Tehnologia studiului de caz în formarea iniţială a contabilului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
291 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-16 10:17
SM ISO690:2012
CĂPĂŢÎNĂ, Sofia. Tehnologia studiului de caz în formarea iniţială a contabilului. In: Contabilitatea: : provocări actuale şi aspiraţii pentru viitor, 4 aprilie 2012, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2012, pp. 253-257. ISBN 978-9975-75-619-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Contabilitatea 2012
Conferința "Contabilitate: provocări actuale şi aspiraţii pentru viitor"
Chişinău, Moldova, 4 aprilie 2012

Tehnologia studiului de caz în formarea iniţială a contabilului


Pag. 253-257

Căpăţînă Sofia
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

L'apprentissage basée sur l'étude de cas exige un engagement actif et interactif des étudiants dans le développement des activités d'analyse et de débat collective d'un „cas”, d'identification et d'examen des options pour les actions et prendre des décisions en fonction de leur système de valeurs. Ainsi, l'apprentissage basée sur l'étude de cas corrèle avec l'apprentissage par coopération, également contribuant au développement du comportement social des étudiants qui sont compétitifs sur le marché du travail.