Managerul educațional – model de inovare și performanță
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
591 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 21:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.21:65.015.25 (1)
Education (14220)
Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations (2453)
SM ISO690:2012
GUȚU, Andrei. Managerul educațional – model de inovare și performanță. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 102-107. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol.6, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Managerul educațional – model de inovare și performanță

CZU: 371.21:65.015.25

Pag. 102-107

Guțu Andrei
 
Institutul de Management Japonez
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2022


Rezumat

În ziua de azi, managerul educațional este mai mult decât un conducător, iar responsabilitățile lui țin de capacitatea de a îmbunătăți, de a pune în funcțiune și de a interveni în activitatea unei instituții școlare care are un impact social major. Pentru a asigura un management performant, conducătorii instituțiilor de învățământ trebuie să deţină cunoştinţe avansate, calităţi excelente, experienţă bogată şi să dezvolte colegilor trăsături de comportament aşa ca: principialitatea, receptivitatea, politeţea, ţinuta corectă, moralitatea. O bună conducere poate contribui cu siguranță la îmbunătățirea randamentului școlar prin antrenarea motivării, participării și coordonării cadrelor didactice.

Today, the education manager is more than a leader, and his responsibilities are about the ability to improve, to put in place and to intervene in the work of a school institution that has a major social impact. In order to ensure efficient management, the leaders of educational establishments must have advanced knowledge, excellent qualities, rich experience and develop behavioral traits to their colleagues such as: Principles, receptiveness, politeness, correct behavior, morality. Good leadership can certainly help to improve school performance by driving motivation, participation and coordination of teachers.

Cuvinte-cheie
management, performanţă, îmbunătățire, motivare, siguranţă, calitate,

management, performance, improvement, motivation, safety, Quality