Articolul precedent |
Articolul urmator |
591 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 21:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.21:65.015.25 (1) |
Education (14220) |
Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations (2453) |
SM ISO690:2012 GUȚU, Andrei. Managerul educațional – model de inovare și performanță. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 102-107. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.21:65.015.25 | ||||||
Pag. 102-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ziua de azi, managerul educațional este mai mult decât un conducător, iar responsabilitățile lui țin de capacitatea de a îmbunătăți, de a pune în funcțiune și de a interveni în activitatea unei instituții școlare care are un impact social major. Pentru a asigura un management performant, conducătorii instituțiilor de învățământ trebuie să deţină cunoştinţe avansate, calităţi excelente, experienţă bogată şi să dezvolte colegilor trăsături de comportament aşa ca: principialitatea, receptivitatea, politeţea, ţinuta corectă, moralitatea. O bună conducere poate contribui cu siguranță la îmbunătățirea randamentului școlar prin antrenarea motivării, participării și coordonării cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie management, performanţă, îmbunătățire, motivare, siguranţă, calitate, management, performance, improvement, motivation, safety, Quality |
||||||
|