Exercițiile de cultură vocală – mijloc de formare a deprinderilor vocale la elevi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
550 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 20:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.878:371.212 (1)
Education (14306)
SM ISO690:2012
HÎNCU, Ionela. Exercițiile de cultură vocală – mijloc de formare a deprinderilor vocale la elevi. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 197-201. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Exercițiile de cultură vocală – mijloc de formare a deprinderilor vocale la elevi

CZU: 372.878:371.212

Pag. 197-201

Hîncu Ionela
 
Centrul Educației Estetice „Lăstărel”
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Educația muzicală, alături de alte discipline de învățământ, contribuie eficient la realizarea educației estetice a elevilor. Astfel, cadrului didactic îi revine sarcina de a sistematiza conținutul, obiectivele, metodele cele mai eficiente, în așa fel, încât să îmbine sistematic și continuu acțiunea de cunoaștere a realității artistice. Așadar, cântul vocal-coral este o modalitate specifică a dialogului social-comunitar cu valențe culturale și estetice, care, integrat activităților culturale, individuale și colective, dă un suport intelectual și emoțional individului, determinându-l să comunice și să răspundă provocărilor.

Music education, along with other educational subjects, contributes effectively to the achievement of students aesthetic education. Thus, it is up to the teacher to systematise the content, objectives and most effective methods in such a way as to systematically and continously combine the action of knoweledge of artistic reality. Vocal-choral singing is therefore a specific form of social-community dialogue with cultural and aesthetic values, witch, integrated with individual and collective cultural activities, gives intellectual and emotional support to the individual, encouraging them to communicate and respond to challenges.

Cuvinte-cheie
educaţie muzicală, deprinderi vocal-corale, exerciţii, învăţământ primar,

musical education, vocal-choral skills, exercises, primary school