Abordare STEM în studierea geografiei
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
414 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 01:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:371.314.6+001.2+91 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3920)
Science and knowledge in general. Organization of intellectual work (1390)
Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography (431)
SM ISO690:2012
PUŢUNTICĂ, Anatolie, MOTRUC, Ala. Abordare STEM în studierea geografiei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 62-65. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Abordare STEM în studierea geografiei

CZU: 37.016:371.314.6+001.2+91

Pag. 62-65

Puţuntică Anatolie, Motruc Ala
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 4 aprilie 2022


Rezumat

Conform principiilor educației STEM, abordarea științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii nu se face separat, ci integrat, mulți și transdisciplinar și pe baza unor aplicații din lumea reală. Disciplina Geografia realizează un transfer de informații și de metode de cercetare din mai multe științe și domenii conexe. Din această perspectivă, geografia ar trebui să includă, să vizeze ca scop și să asigure o educație STEM

According to the principles of STEM education, the approach of science, technology, engineering and mathematics is not done separately, but integrated, multitudinal and transdisciplinary based on the real world applications. As a science, Geography transfers information and research methods from several sciences and related fields. From this perspective, geography should include, aim and provide STEM education.

Cuvinte-cheie
STEM, activităţi de învăţare, învățarea bazată pe proiecte, transdisciplinaritate, interdisciplinaritate, pluridisciplinaritate,

stem, learning activities, project-based learning, transdisciplinarity, interdisciplinarity, multidisciplinarity