Articolul precedent |
Articolul urmator |
414 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 01:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.314.6+001.2+91 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3920) |
Science and knowledge in general. Organization of intellectual work (1390) |
Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography (431) |
SM ISO690:2012 PUŢUNTICĂ, Anatolie, MOTRUC, Ala. Abordare STEM în studierea geografiei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 62-65. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:371.314.6+001.2+91 | ||||||
Pag. 62-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conform principiilor educației STEM, abordarea științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii nu se face separat, ci integrat, mulți și transdisciplinar și pe baza unor aplicații din lumea reală. Disciplina Geografia realizează un transfer de informații și de metode de cercetare din mai multe științe și domenii conexe. Din această perspectivă, geografia ar trebui să includă, să vizeze ca scop și să asigure o educație STEM |
||||||
Cuvinte-cheie STEM, activităţi de învăţare, învățarea bazată pe proiecte, transdisciplinaritate, interdisciplinaritate, pluridisciplinaritate, stem, learning activities, project-based learning, transdisciplinarity, interdisciplinarity, multidisciplinarity |
||||||
|