Articolul precedent |
Articolul urmator |
431 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 01:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.894+91:001.2 (1) |
Education (14309) |
Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography (431) |
Science and knowledge in general. Organization of intellectual work (1390) |
SM ISO690:2012 PUŢUNTICĂ, Anatolie, GHEORGHELAȘ-RABEI, Violeta. Abordarea interdisciplinară la istorie și geografie în învățământul gimnazial. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 48-52. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.894+91:001.2 | ||||||
Pag. 48-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea capacității de a reflecta asupra lumii, de a formula și de a rezolva probleme în baza relaționării cunoștințelor din diferite domenii, reprezintă prima finalitate pe care și-o propune școala. În lucrarea prezentată se analizează relații de interdisciplinaritate la istorie și geografie, pe anumite unități de învățare, relativ similar cum ar fi: Călători și călătorii; Evoluții în spațiu și timp; Economia mondială și națională; Harta politică, caracteristica statelor; Problemele globale ale omenirii: ecologică, alimentară; Monumente și locuri remarcabile, ș.a. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, competenţe-cheie, competențe-specifice, timp, spaţiu, instuire, interdisciplinarity, transdisciplinarity, key competencies, specific competencies, time, space, instruction |
||||||
|