Învățarea în baza proiectului ca metodă eficientă de formare a competenței de utilizare inofensivă a compuşilor chimici în procese biologice cu importanţă vitală
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
453 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 20:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.136+371.314.6:372.854 (1)
Education (14302)
SM ISO690:2012
PROCA, Agnesea, COROPCEANU, Eduard. Învățarea în baza proiectului ca metodă eficientă de formare a competenței de utilizare inofensivă a compuşilor chimici în procese biologice cu importanţă vitală. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 226-233. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.2, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Învățarea în baza proiectului ca metodă eficientă de formare a competenței de utilizare inofensivă a compuşilor chimici în procese biologice cu importanţă vitală

Project-based learning as an efficient method of forming the skills of inofensive use of chemical compounds in vitally important biological processes

CZU: 371.136+371.314.6:372.854

Pag. 226-233

Proca Agnesea12, Coropceanu Eduard2
 
1 Gimnaziul Codreanca, r-nul Străşeni,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2022


Rezumat

Învățarea în baza proiectului este promovată în context inter- și transdisciplinar cu scop de a fixa cunoștințele și de a antrena elevii în situații noi. Utilizarea proiectului ca metodă de formare a competențelor specifice chimiei facilitează transferul de cunoștințe și permite plasarea elevului în funcția de exersare maximă, de cercetare și dezvoltare a abilităților practice. Metoda proiectului oferă un mediu variat și semnificativ în care elevii își formează competențe complexe esențiale pentru integrarea eficientă în lumea modernă.

Project-based learning is promoted in an inter- and transdisciplinary context with the aim of fixing knowledge and training students in new situations. The use of the project as a method of training specific competencies chemistry facilitates the transfer of knowledge and allows the placement of the student in the function of maximum practice, research and development of practical skills. The project method provides a varied and meaningful environment in which students form complex competencies essential for effective integration into the modern world.

Cuvinte-cheie
competenţă, utilizare inofensivă, chimie, proiecte, securitatea sănătății,

competencies, harmless use, Chemistry, project, health security