Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1345 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 14:45 |
SM ISO690:2012 NICULĂEŞ, Ana. Diferenţe de vârstă în percepţia factorilor stresanţi şi adoptarea strategiilor de coping la vârsta şcolară mică. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2012, nr. 27, pp. 99-105. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 27 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
Pag. 99-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
From the perspective of child development, the primary school age years are typically seen as transition and change. In the article it is referred to the age difference in perception of different stressors identified in parental environment, the peer group environment and school environment. Recommendations for parents are offered. |
||||||
Cuvinte-cheie stres, strategii de coping, elevii mici, strategii active, strategii de exteriorizare |
||||||
|