Articolul precedent |
Articolul urmator |
372 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-30 19:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
640.4:005.6 (1) |
Types of household (58) |
Quality management. Total quality management (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 BULICAN, Adrian, TURCOV, Elena. Semnificația și rolul calității în businessul hotelier. In: Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei, 11 noiembrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 151-154. ISBN 978-9975-155-58-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei 2021 | ||||||
Simpozionul "Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei" Chişinău, Moldova, 11 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 640.4:005.6 | ||||||
Pag. 151-154 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Although there is no single definition for the term "quality", several answers compete to delimit this notion which is not vague, but vast. From a business point of view, quality has a cost, but it is profitable in terms of image and turnover. Lack of quality leads to increased costs, customer dissatisfaction and decreased turnover. |
||||||
Cuvinte-cheie hospital industry, Quality, perceived quality, customer satisfaction |
||||||
|