Semnificația și rolul calității în businessul hotelier
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
372 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-30 19:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
640.4:005.6 (1)
Types of household (58)
Quality management. Total quality management (TQM) (139)
SM ISO690:2012
BULICAN, Adrian, TURCOV, Elena. Semnificația și rolul calității în businessul hotelier. In: Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei, 11 noiembrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 151-154. ISBN 978-9975-155-58-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei 2021
Simpozionul "Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei"
Chişinău, Moldova, 11 noiembrie 2021

Semnificația și rolul calității în businessul hotelier

The significance and role of quality in the hotel business

CZU: 640.4:005.6

Pag. 151-154

Bulican Adrian, Turcov Elena
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 februarie 2022


Rezumat

Although there is no single definition for the term "quality", several answers compete to delimit this notion which is not vague, but vast. From a business point of view, quality has a cost, but it is profitable in terms of image and turnover. Lack of quality leads to increased costs, customer dissatisfaction and decreased turnover.

Cuvinte-cheie
hospital industry, Quality, perceived quality, customer satisfaction