Evaluarea satisfacției studenților privind învățământul online în perioada Covid-19
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
419 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 00:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14:004+316.65-057.875 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2561)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4155)
Social psychology (960)
SM ISO690:2012
SOLCAN, Angela. Evaluarea satisfacției studenților privind învățământul online în perioada Covid-19. In: Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei, 11 noiembrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 50-57. ISBN 978-9975-155-58-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei 2021
Simpozionul "Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei"
Chişinău, Moldova, 11 noiembrie 2021

Evaluarea satisfacției studenților privind învățământul online în perioada Covid-19

Evaluation of students' satisfaction in online learning during Covid-19

CZU: 378.14:004+316.65-057.875

Pag. 50-57

Solcan Angela
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 februarie 2022


Rezumat

This study was designed to determine how students adapted to online learning during the COVID-19 pandemic, the benefits, and the challenges they faced. The study is based on an online survey conducted among 221 students of the Academy of Economic Studies of Moldova, the study program Business and Administration. The results of the survey show that 74% of the students surveyed were satisfied with the online learning experience, and after the end of the pandemic, 62% of respondents believe that we will not be able to return to old practices, including 23% assume that we will pay more attention to online learning and 39% - that online learning will become an integral part of learning. To ensure the quality and greater satisfaction of students, a number of suggestions are proposed to improve existing online learning practices.

Acest studiu a fost conceput pentru a determina modul în care studenții s-au adaptat la învățământul online în timpul pandemiei de COVID-19, beneficiile lui și provocările cu care s-au confruntat. Studiul se bazează pe un sondaj online realizat în rândul a 221 de studenți ai Academiei de Studii Economice din Moldova, domeniul de formare profesională – Business și Administrare. Rezultatele sondajului arată că 74% dintre studenții chestionați au fost mulțumiți de experiența de învățare online, iar, după încheierea pandemiei, 62% dintre respondenți consideră că nu vom mai putea reveni la vechile practici, inclusiv 23% sunt de părerea că vom acorda mai multă atenție studiilor online și 39% - că online-ul va deveni o parte integrantă a procesului de studii. Pentru a asigura calitatea și satisfacția studenților, sunt propuse o serie de sugestii pentru îmbunătățirea practicilor de învățare online existente.

Cuvinte-cheie
higher education, online learning, e-learning, students' satisfaction, COVID-19,

învăţământ superior, învăţare online, e-learning, satisfacția studenților, COVID-19