Articolul precedent |
Articolul urmator |
295 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-08 22:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.017 (1) |
Education and training out of school. Further education (211) |
SM ISO690:2012 CĂPĂŢÎNĂ, Sofia. Conceptul educației pentru toleranță pe parcursul vieții. In: Dezvoltare economică și cercetare, 18-19 martie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Cooperatist - Comercială din Moldova, 2021, pp. 283-286. ISBN 978-9975-81-058-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltare economică și cercetare 2021 | ||||||
Conferința "Dezvoltare economică și cercetare" Chişinău, Moldova, 18-19 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.017 | ||||||
Pag. 283-286 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reforma educațională urmărește, printre alte obiective importante, formarea de comportamente și atitudini tolerante, pe baza cărora elevii să acționeze cu înțelegere și responsabilitate în diverse circumstanțe ale vieții. Noile educații, promovate cu insistență în ultimul timp, inclusiv grație inițiativei UNESCO, includ și educația pentru toleranță ca prioritate, paralel cu educația pentru pace și democrație și educația pentru drepturile omului. Aceste componente însemnate ale educației axiologice au ca scop cunoașterea și respectarea valorilor fundamentale ale societății democratice, dezvoltarea conduitei participative la viața socială, cultivarea păcii și a toleranței etc. |
||||||
Cuvinte-cheie toleranţa, educația pentru toleranță, atitudine, comportament, identitate etnică. |
||||||
|